Orka Forum
Orka Forum
  SSS SSS  Forum Araması   Foruma Kayıt Olun Foruma Kayıt Olun  Giriş Giriş


ORKA'DA ISRAR

 Cevap Yaz Cevap Yaz
Yazar
 Derece: Konu Degerlendirme: 1 Oylar, Orta 5,00  Başlık Arama Başlık Arama  Konu Ayarları Konu Ayarları
munir View Drop Down
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt tarihi: 13.03.2018
Durum: Çevrimdışı
Puanlar: 12
Mesaj Ayarları Mesaj Ayarları   Teşekkürler (2) Teşekkürler(2)   Alıntı munir Alıntı  Cevap YazCevap Bu mesaja direkt link Başlık: ORKA'DA ISRAR
    Gönderildi: 13.03.2018 saat 15:00
Merhabalar,

Yaklaşık 15 yılık orka kullanıcısıyız. Kullandığımız süre boyunca da bir çok meslektaşımızın bu programa geçişinde vesile olmuşuzdur. Çevremizde bir çok arkadaşımızın LUCA'ya geçiş yapmasına rağmen yine de Orka kullanmada ısrar etmekteyiz. Ta ki bugün yapmış olduğumuz görüşme ve karşılaştığımız tavıra kadar.

Bu sabah aynı ofiste faaliyet yürüttüğümüz meslektaşımla artık ORKA SQL'e geçmemiz gerektiğini ve bunun için PC'lerimizi yenilememizi tartışırken programda karşılaştığımız bir hata ile ilgili teknik servisi aramak istedik. Ancak 2018 yılı ile ilgili aboneliğimizin olmaması nedeni ile satış servisine bağlandık ve daha biz sorunumuzu anlatamadan telefondaki yetkili personel bize banka hesap numaralarını mail atmayı önerdi. Bu hata programsal da olabilir, bunu anlamak için benden ücret mi talep ediyorsunuz dediğimde şirket politikalarının böyle olduğunu ifade etti. 

Daha sonra teknik servis devreye girdi ve CTRL+F11 (Beyanname Versiyon Değiştirme) tuşlarını kullanmamamı ve geçmiş dönem ile ilgili beyannameleri BDP den göndermemi söyledi. Yani daha önce versiyon değiştirerek gönderdiğimiz beyannameleri artık gönderemeyeceğimiz gibi bir sonuç çıktı ama bunu da net olarak anlamayadım. CTRL+F11 var ama kullanmayın diyor kısaca. 

Az çok program yazılımından anlayan biriyim. Yaptığınız işin zorluklarını, karşılaştığınız sıkıntıları tahmin edebiliyorum. Özellikle her gün değişen vergi uygulamaları, hazır olmayan alt yapılara entegrasyon sağlama, kullanıcıların teknik bilgi yetersizliği vs.  Ücretlendirme politikalarınıza da sözüm yok. Kabul edelim ya da etmeyelim buna karar verecek olan sizlersiniz. 

Ancak daha sorunumuzu dahi anlatamadan "Hayır, önce banka hesap numaralarını gönderelim, ödemeyi yapın" anlayışını ne karşılaştığınız zorluklarla, ne de ücretlendirme politikanızla anlamak mümkün değil. 

Saygılarımızla...
Başa dön
sahincirak View Drop Down
Yeni Üye
Yeni Üye
Avatar

Kayıt tarihi: 09.03.2018
Durum: Çevrimdışı
Puanlar: 1
Mesaj Ayarları Mesaj Ayarları   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı sahincirak Alıntı  Cevap YazCevap Bu mesaja direkt link Gönderildi: 14.03.2018 saat 10:09
Sadece 15 saniyelerini alacak ve uzaktan bağlantı gibi meşakkatli bir uğraşıya sebep vermeyecek sorularımız için bile 400 TL destek ücreti istiyorlar. Hem de daha önce hiç bir bilgi verilmeden ! Bu samimiyetsizlik ve zor durumdan faydalanmaktır !
S.C.
Başa dön
alpermuhasebe View Drop Down
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt tarihi: 27.02.2018
Durum: Çevrimdışı
Puanlar: 2
Mesaj Ayarları Mesaj Ayarları   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı alpermuhasebe Alıntı  Cevap YazCevap Bu mesaja direkt link Gönderildi: 14.03.2018 saat 10:58
inanın bende aynı durumdan mennuniyetsizim hatta mail de attım geri dönüş olmadı. Uzaktan bağlanmaya ücret alabilirsiniz ona bişi dediğimiz yok ama 3-5 dk lık sürmeyen telefon konuşmasına ücret talebini lütfen iptal edin. yılda 3-5 kez arayan insanları mağdur etmeyin.
saygılarımla
iyi çalışmalar ...
Başa dön
dumandan View Drop Down
Uzman Üye
Uzman Üye
Avatar

Kayıt tarihi: 21.04.2013
Durum: Aktif
Puanlar: 167
Mesaj Ayarları Mesaj Ayarları   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı dumandan Alıntı  Cevap YazCevap Bu mesaja direkt link Gönderildi: 14.03.2018 saat 11:13
Bence şu şekilde olabilir. Yılda bir kez telefonla destek ücretsiz olabilir. Öğreneğin kişinin uzaktan destek süresi dolmuş ama haberi yok. Telefonla arıyor bu bir defalık hakkını kullanıyor telefondaki destek personeli destek süreniz dolmuş 1 defaya mahsus yardımcı oluyoruz fakat tekrar destek talebinde bulunursanız satış bölümünden yıllık destek almanız gerekiyor şeklinde uyarıyor. Bu daha doğru bir yaklaşım olur diye düşünüyorum. Yada 3-5 yıl gibi bir süre aksatmadan uzak destek alan orka kullanıcısına 1 defaya mahsus ücretsiz destek verilebilir. Kimsede ben uzak desteği yenilemeyi unutmuşum atlamışım diye bahanede bulunamaz.
Başa dön
Murat Can View Drop Down
Uzman Üye
Uzman Üye


Kayıt tarihi: 17.11.2015
Durum: Çevrimdışı
Puanlar: 459
Mesaj Ayarları Mesaj Ayarları   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Murat Can Alıntı  Cevap YazCevap Bu mesaja direkt link Gönderildi: 14.03.2018 saat 13:12
Programın ana modül ekranın alt kısmında uzak erişim süresinin ne kadar kaldığını veya ne kadar zaman önce bittiğini görebileceğiniz ekranlar mevcut.
Başa dön
 Cevap Yaz Cevap Yaz
  Konuyu Paylaş   

Foruma Atla Forum Yetkileri View Drop Down



Bu sayfa 0,016 saniyede yüklenmiştir.